کلیدواژه Electronic Customer Relationship Management / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Abdul Alipour، Mina ؛ Goldard، Parvaneh ؛ Rostamzad، Reza ؛ نویسنده مسئول : Budaghi Khajeh Nobar، Hossein ؛
مجله:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 رتبه ب (وزارت علوم (34 صفحه - از 363 تا 396 )
کلیدواژه ها:Private BanksPartial Least SquaresElectronic Customer Relationship Managementdata-based theoryconsequences of E-CRM
-
2.
نویسنده مسئول : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ نویسنده : اکبری مهرآباد، محمود ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتری
-
3.
نویسنده : یزدی اسماعیلی، نیلوفر ؛ نویسنده مسئول : نادعلی پور، زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 91 تا 122 )
کلیدواژه ها:تهرانمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریدفاتر خدمات مسافرتیانتخاب مقصد گردشگریگردشگریمدیراناطلاعاترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمصاحبهفناوری اطلاعات
-
4.
نویسنده : کرد، نظاره ؛ سعیدی، پرویز ؛ سمیعی، روح اله ؛ شجاعی، سامره ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 رتبه B (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 4 تا 19 )
کلیدواژه ها:ارتباطات سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکرفتار بازاریابیرفتارمصرفکننده
-
5.
نویسنده مسئول : سیفی، میثم ؛ نویسنده : حیدری، زهرا ؛ ابراهیمی، مریم ؛
مجله:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز 1401 - شماره 20 (25 صفحه - از 139 تا 163 )
کلیدواژه ها:مدلسازیشبیهسازیبانک تجارتوفاداری مشتریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
6.
نویسنده : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
مجله:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
-
7.
نویسنده : فارسیان، فاطمه ؛
مجله:حقوق و مطالعات سیاسی»زمستان 1400 - شماره 4 (19 صفحه - از 311 تا 329 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبانکداری الکترونیکیتصمیمات مشتری
-
8.
نویسنده مسئول : ابراهیمی، مریم ؛ نویسنده : یگانگی، سید کامران ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 4 تا 28 )
کلیدواژه ها:سیستم بانکیخدمات بانکیوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان
-
9.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : سیفی، محسن ؛ یزدی، اعظم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیسودآوریوفاداریکسب و کارهای کوچک و متوسطمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکاطلاعاتسیستم مدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفناوریمشتریانمدیریت دانش
-
10.
نویسنده : نوروزی، یعقوب ؛ جعفری، سکینه ؛
مجله:رهیافت»زمستان 1396 - شماره 68 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریآمادگی الکترونیکیمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریپایگاه استنادی علوم جهان اسلام