کلیدواژه Electronic Customer Relationship Management / (13 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : رسولی، رضا ؛ شهانی، بهنام ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1388 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:رهبریرضایتمندیپیرومبادله رهبرشعب تامین اجتماعی
-
12.
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 166 تا 173 )
کلیدواژه ها:Electronic Customer Relationship ManagementPh
-
13.
نویسنده : jafarnejad، Ahmad ؛ Caro Loox ؛ Monshi، Asif Ali ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»winter 2007, Volume 1 - Number 1 ISC (18 صفحه - از 73 تا 90 )
کلیدواژه ها:Customer relationship managementStrategyInternetElectronic Customer Relationship ManagementPositional Matrix