کلیدواژه electronic services / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : خاتمی فیروزآبادی، سید محمد علی ؛ نویسنده : عباسی آذر، عباس ؛ تقوا، محمد رضا ؛ فیضی، کامران ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1398 - شماره 55 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 1 تا 33 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریارزیابیارزشگذاریخدمات الکترونیکیسازمانهای غیرانتفاعی
-
12.
نویسنده مسئول : Tari، Fathollah ؛ نویسنده : Ghavami، Seyed Hassan ؛ Nobakht، Mehdi ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Winter and Spring 2020, Volume 5 - Number 1 رتبه C (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:TOPSISVIKORelectronic servicesBank Rankings
-
13.
نویسنده مسئول : منصوری، حسین ؛ نویسنده : غفورنیان، محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 105 تا 128 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکروش دلفی فازیمشتریان اینترنتیمشتریاطلاعاتمشتریانپژوهش
-
14.
نویسنده مسئول : رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده : زکی زاده، لیلا ؛ عرب زاده تفتی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 565 تا 579 )
کلیدواژه ها:فناوریلیگ برترخدمات الکترونیکیقصد خریدبلیت الکترونیک
-
15.
نویسنده : پریچهر، مجتبی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (11 صفحه - از 18 تا 28 )
کلیدواژه ها:خدمات الکترونیکرضایتمندی از خدمات الکترونیک
-
16.
نویسنده : هیهاوند زواری پور، رسول ؛ نبیاللهی، اکبر ؛ نقش، امیررضا ؛ نویسنده مسئول : اعتباریان، اکبر ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 35 تا 62 )
کلیدواژه ها:خدمات الکترونیکهوش تجاریزیرساختهای سازمانیفناوری اطلاعاتزیرساختهـامدل
-
17.
نویسنده : اجل افشار، شهلا ؛ مرادی، سعید ؛ آسایش، فرزاد ؛ نادعلیزاده، فاطمه ؛ بیراتی، فرح ؛ محمودیان، ریحانه ؛ سرحدی، داریوش ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1400،سال اول - شماره 1 (14 صفحه - از 58 تا 71 )
کلیدواژه ها:نظام جبران خدماتجذب نیروی انسانیحوزه خدمات الکترونیکنگه داشت نیروی انسانی
-
18.
نویسنده : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : سایبانی، حمیدرضا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1400 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها:زنجیره ارزششبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصول
-
19.
نویسنده : Saeedi، Fatemeh ؛ Zargar، Seyed Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Danaei، Abolfazl ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2022, Volume 3 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم (28 صفحه - از 196 تا 223 )
کلیدواژه ها:electronic servicescustomer experiencecustomer experience managementInformation Technology OrganizationsCustomer Experience ProcessHamrah-e-Aval Mobile
-
20.
نویسنده : محرابی، مهسا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (22 صفحه - از 1470 تا 1491 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریخدمات الکترونیککسب و کارهای الکترونیککسب و کار الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکمعیارمشتریانبازاریابی دیجیتال
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)