کلیدواژه Electronic services quality / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری
-
2.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین موسوی ؛ وحدتی، حجت وحدتی ؛ جعفری، سلیمان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 253 تا 276 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیریخرم آبادبانک صادراتکیفیت خدمات الکترونیککیفیت خدمات سنتی