کلیدواژه Electronic Word of Mouth Advertising / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : محمدی، آناهیتا ؛ نویسنده : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 رتبه A (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:بازاریابیمقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
2.
نویسنده : نورمحمدزاده، نازنین ؛ میرزاده، احسان ؛ نویسنده مسئول : طاهرپور کلانتری، هادی ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:بازاریابی دیجیتالتبلیغات دهان به دهان الکترونیکاعتمادمقبولیت اطلاعات
-
3.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
نویسنده : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخط
-
4.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نیاکان، مریم ؛
مجله:مهندسی تصمیم»تابستان 1398، سال دوم - شماره 8 (28 صفحه - از 97 تا 124 )
کلیدواژه ها:اعتماد الکترونیکیکیفیت الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیرضایت از پشتیبانی تصمیمالکترونیکیاطلاعاتمشتریمشتریاناینترنتوفاداری الکترونیکی