کلیدواژه Electronic Word of Mouth (e-WOM) / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : خادمی گراشی، مهدی ؛ نویسنده : بخش نژاد، رضا ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:بازاریابی توصیه ای الکترونیکیمدل پذیرش اطلاعاتکیفیت بحثماهیت وبسایتاعتبار منبعاطلاعاتپذیرش اطلاعاتکیفیت اطلاعاتکیفیتمصرفکنندگانمفیدبودن اطلاعات
-
2.
نویسنده مسئول : Soofian، Mohammad ؛
مجله:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2023, Volume 10 - Number 4 ISC (11 صفحه - از 64 تا 74 )
کلیدواژه ها:Brand experienceBrand IdentitySocial network marketingelectronic word of mouth (eWom)
-
3.
نویسنده مسئول : ده یادگاری، سعید ؛ نویسنده : نوربخش، فاطمه ؛ خاطبی، آیدا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 119 تا 132 )
کلیدواژه ها:تبلیغات الکترونیکیتصویر مقصدبازاریابی دهان به دهان الکترونیکیقصد دیدارنگرش نسبت به مقصد گردشگری