کلیدواژه ELT / (82 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : Ahmadi، Alireza ؛ Darabi Bazvand، Ali ؛ Sahragard، Rahman ؛ Razmjoo، Seyed Ayatollah ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2015, Volume 7 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها:Argumentmixed method studybased validitytheory ofactionunintended consequencesELTPh DIranTestDIFBA
-
32.
نویسنده : علوی مقدم، سید بهنام ؛ خیرآبادی، رضا ؛
مجله:رشد آموزش زبان»تابستان 1394 - شماره 115 (8 صفحه - از 19 تا 26 )
-
33.
نویسنده : Bakhtiari، Somayeh ؛ SAADAT، MAHBOOBEH ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2015, Volume 18 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (39 صفحه - از 1 تا 39 )
کلیدواژه ها:IdeologyImage AnalysisGender representationKress and van Leeuwen’s (2006) social semioticsInterchange (Third Edition) seriesInterchangeEFLELTShirazIran
-
34.
نویسنده : SADEGHIAN، J. B ؛
مجله:رشد آموزش زبان»زمستان 1394 - شماره 117 (6 صفحه - از 18 تا 23 )
-
35.
نویسنده : Dorri، Jafar ؛
مجله:رشد آموزش زبان»زمستان 1394 - شماره 117 (14 صفحه - از 33 تا 46 )
-
36.
نویسنده : Chahkandi، Fatemeh ؛ Eslami Rasekh، Abbass ؛ Tavakoli، Mansour ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2016, Volume 19 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 35 تا 71 )
کلیدواژه ها:cultureEFL contextEmotion Regulationregulation strategiesEfficacious teachersEFLTeachersELTEmotionTeacherIran
-
37.
نویسنده : Ahour، Touran ؛ Zaferan، Pardisi ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Spring & Summer 2016 - Number 18 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 78 تا 98 )
کلیدواژه ها:Gender representationcritical visual analysisELT materialsmultimodal perspectiveELTKress Van LeeuwenVan LeeuwenTop NotchEFL
-
38.
نویسنده : Shokri، Afsaneh ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2016, volume 7 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 138 تا 157 )
کلیدواژه ها:Thematic Progression (TP)Peripheral Theme (PT)ELT JournalsELTRAs
-
39.
نویسنده : Naseri Karimvand، Parisa ؛ Hesamy، Gholam Reza ؛ Hemmati، Fatemeh ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2016, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 109 تا 131 )
کلیدواژه ها:postmethodEnglish Language Teachingsociopolitical approachEFLIranELT
-
40.
نویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Moradi، Hassan ؛
مجله:Applied Research on English Language»Summer & Autumn 2016, Volume 5 - Nember 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 121 تا 144 )
کلیدواژه ها:Critical PedagogyDemocratic EducationEducational EqualityEmpowering EducationEFLEFLIranIranTEFLTEFLIranianIranian