کلیدواژه Emotional image of the brand / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اعظمی، محسن ؛ نویسنده : توره، ناصر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 122 تا 136 )
کلیدواژه ها:صمیمتتصویر احساسی برندتصویر عملکردی برندقصد به خرید و رفتار مصرف کنندهمشتریمصرفکنندگانصمیمیتمحصولاترفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفکنندهمشتریانپژوهش
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)