کلیدواژه Ethical Perceptions / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سهرینی، جمال ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (12 صفحه - از 2958 تا 2969 )
کلیدواژه ها:تعهداعتمادکیفیت رابطهحفظ حریم خصوصیادراکات اخلاقیپلتفرم اقتصاد مشاکتیحفظ امنیت
-
2.
نویسنده مسئول : نسیمی، محمد علی ؛ نویسنده : پالی، سمیرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 41 تا 66 )
کلیدواژه ها:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان