کلیدواژه Internet Advertising / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : احمدی، علی ؛ نویسنده : احمدی، داود ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 91 تا 110 )
کلیدواژه ها:مشتریشبکههای اجتماعیتبلیغات آنلاین شخصی شدهبازاریابی دادهمحور
-
2.
نویسنده مسئول : قجری، حسینعلی ؛ نویسنده : نقوی، علی ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»زمستان 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 125 تا 149 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیشغلتبلیغات اینترنتیکسبوکار اینترنتی
-
3.
نویسنده : خرسندی نوشهری، حامد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ پورشال، محمدحسین ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1399 - شماره 4 ISC (14 صفحه - از 286 تا 299 )
کلیدواژه ها:مدیریت بازاریابیآمیخته بازاریابیترفیعتبلیغات اینترنتیکسب و کار اینترنتیبازاریابی آنلاین (اینترنتی)
-
4.
نویسنده : ذاکریان، علیرضا ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ تکلی، همیلا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 25 تا 34 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ورزشیمحصول ورزشیتبلیغات اینترنتیقصد خریدمصرفکننده ورزشی
-
5.
نویسنده : حیدری، علی مراد ؛
مجله:پژوهشنامه حقوق کیفری»بهار و تابستان 1394 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 111 تا 140 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکیبازاریابی اینترنتیقواعد تبلیغتبلیغات اینترنتیجرم رایانه ای
-
6.
نویسنده : اکبری مقدم، بیت اله ؛ جعفری، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، مهدی ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکیانگیختگیتبلیغات اینترنتیخوشایندی
-
7.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ پرهیزکار، محمد مهدی ؛ درگی، غلامرضا ؛
مجله:جهانی رسانه»بهارو تابستان 1389 - شماره 9 ISC (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:اثربخشیتبلیغات اینترنتیپارامترهای مؤثرطراحی تبلیغکارگزاران تبلیغاتی
-
8.
نویسنده : عباسی، عباس ؛ محمدیان، مقدسه ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1386 - شماره 7 ISC (21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها:تبلیغات اینترنتیاثربخشی تبلیغاتوبسایتهانگرش مصرفکنندگان