کلیدواژه Mahram / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مشکی قندشتنی، محمد ؛ شاکری، بلال ؛
مجله:جستارهای فقهی و اصولی»پاییز 1398، سال پنجم - شماره 16 رتبه ب (حوزه علمیه (20 صفحه - از 141 تا 160 )
-
2.
نویسنده : اصفهانی، نوشین ؛ سیفی سلمی، طاهره ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1392 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریمعادله ساختاریبسکتبالبرندمهرام