کلیدواژه Online brand communities / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده : صالح آبادی، شقایق ؛ حسینی، مینا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره جدید - شماره 56 ، ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 167 تا 198 )
کلیدواژه ها:دلفی فازیجوامع آنلاین برندالهامگیری از مشتری
-
2.
نویسنده : دیرین، نرگس ؛ زارعی، قاسم ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 21 تا 44 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیرفتار مصرفکنندهحمایت اطلاعاتینگرش مصرف کنندهجوامع برند آنلاین
-
3.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 ، الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 156 تا 184 )
کلیدواژه ها:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
- 4.
-
5.
نویسنده : حسینی، سید رسول ؛ فرخیان، ساحل ؛ غفوری فرد، مهدی ؛ نویسنده مسئول : صادقی، تورج ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 195 تا 226 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشفراترکیبجوامع آنلایناشتراک دانش مشتریجوامع آنلاین برنداطلاعاتجوامع آنلاینمدیریت دانش مشتریپژوهش
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Sports Business 1 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |