کلیدواژه sportswear / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Nyange، Eunice Frank ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»August 2024, Volume 11 - Number 121 (22 صفحه - از 1004 تا 1025 )
کلیدواژه ها:Brand awarenesssportswearDigital marketing
-
2.
نویسنده مسئول : Takkharani، Esmat ؛
مجله:International Journal of Applied Arts Studies»Aug – Sep 2023, Volume 8 - Number 3 ، A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:FashionsportswearPhotomontageMood Board
-
3.
نویسنده : فلاح کاظمی، مریم ؛ قاسمی، حمید ؛ نویسنده مسئول : فراهانی، ابوالفضل ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 45 ، ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 12 تا 24 )
کلیدواژه ها:رقابتپذیریپوشاک ورزشیبازار بینالمللی
- 4.
-
5.
نویسنده : جودی، مجتبی ؛ رمضانی نژاد، رحیم ؛ مقدم، وحید ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1402 - شماره 59 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 533 تا 548 )
کلیدواژه ها:برندپوشاک ورزشیتولیدات ورزشی و صنعت ورزش
-
6.
نویسنده : غلامی ترکسلویه، سجاد ؛ عبودی، عبدالرضا ؛ نویسنده مسئول : عبداللهی، محمدحسن ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1401 - شماره 73 ، الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:مشتریانمزاجخرید آنیپوشاک ورزشی
-
7.
نویسنده مسئول : مظهری، زهرا ؛ نویسنده : عزتی، نسیم ؛ جعفری باغنی، پوران ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:قیمتعشق به برندپوشاک ورزشیقصد مراجعه مجددبسته بندیقصد خرید مجدد مشتریانصنعت پوشاک ورزشیعشقمدلمحصولات
-
8.
نویسنده مسئول : بابايی نژاد، سحر ؛ نویسنده : اتقیاء، ناهید ؛ حسینی، سید عماد ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (25 صفحه - از 24 تا 48 )
کلیدواژه ها:پوشاک ورزشیمصرف کنندگانکلید واژگان: عوامل موثرارتقائ برندبازاریابی
-
9.
نویسنده : عبداللهی، محمد حسن ؛ غلامی، سجاد ؛ ابوالحسینی، علی ؛ نویسنده مسئول : زارعیان، حسین ؛
مجله:مطالعات روان شناسی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 36 ، الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 279 تا 292 )
کلیدواژه ها:پیامدپوشاک ورزشیتنفر از برند
-
10.
مدلسازی رابطۀ عوامل محیطی و بازاریابی اخلاقی و تأثیر آن بر عملکرد در بین شرکتهای تولیدی پوشاک ورزشی
نویسنده مسئول : عزیزی، بیستون ؛ نویسنده : علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 ، ج (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 929 تا 947 )
کلیدواژه ها:عملکردعوامل محیطیمصرفکنندهپوشاک ورزشیبازاریابی اخلاقی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)