کلیدواژه Opinion Leaders / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : موقر، مرتضی ؛ نویسنده : امامقلی زاده، سعید ؛ صاحب الداری، مینو ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:عوامل روانشناختیشبکههای اجتماعیاینفلوئنسربازاریابی تاثیرگذار رهبران عقیده
-
2.
نویسنده : Abdollahyan، Hamid ؛ Machika، Aliyu ؛
مجله:International Journal of Social Sciences»Spring 2017, Volume 7 - Number 2 ، A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 59 تا 72 )
کلیدواژه ها:NigeriainfluenceRadioElectionsOpinion LeadersPolitical PartiesCandidatesCampaign MessagesKanoAnTo
-
3.
نویسنده : دانشور حسینی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها:نگرش به خط مشینگرش نسبت به محتوانگرش نسبت به شکل صورینشریات دانشجویی
-
4.
نویسنده : درودی، هما ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:تبلیغات افواهیتوصیه کننده شبیهتوصیه کننده متخصصتوصیه کننده معتبررهبران عقیدهارتباطات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رسانه ای 2 |
نشریه International Journal of Social Sciences 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)