کلیدواژه Perceived benefits / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛ نویسنده : دادبه، شیوا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 99 تا 117 )
کلیدواژه ها:تمایل به خرید آنلاینمزایای درک شدهشکلگیری نگرش
-
2.
نویسنده : قهرمانی شهرکی، منیره ؛ ابراهیمی، نرگس ؛ نویسنده مسئول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛
مجله:روانشناسی فرهنگی زن»بهار 1401- شماره 51 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (8 صفحه - از 50 تا 57 )
کلیدواژه ها:تجارت اجتماعیمزایای ادراکشدهمشتریان زن خرده فروشیهای آنلاین
-
3.
نویسنده : خانی، مریم ؛ بهلکه، طاهر ؛ بای، ناصر ؛ نویسنده مسئول : فلاح، زینالعابدین ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1400 - شماره 14 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها:نگرشمزایای ادراک شدهتمایل به خرید و محصولات ورزشی
-
4.
نویسنده : نوریزاده، محبوبه ؛ کلانتری، اسماعیل ؛ حبیبا، سعید ؛
مجله:سیاست علم و فناوری»زمستان 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:مدلسازی معادلات ساختاریمحصولات تراریختهمنافع درکشدهنگرش عامهمخاطرات درکشده
-
5.
نویسنده : Hadigol، Mostafa ؛ Kolobandy، A ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (6 صفحه - از 117 تا 122 )
کلیدواژه ها:attitudesPerceived benefitsmobile bankingperceived ease of useperceived usefulnessintention of using mobile banking
-
6.
نویسنده : باجلان، اصغر ؛ منصوری، مجتبی ؛ شعبانی، رضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:BrandconfidenceTrustintentionattitudesPerceived benefits
-
7.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ شاهین، آرش ؛ سلیمیان، حمیده ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاعتمادحمایت دولتفواید ادراک شدهدرک سهولت استفادهبانک مجازی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)