کلیدواژه purchase / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Kiani، Mohammad Saeid ؛ نویسنده : Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛
مجله:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:EconomyMarketing mixcustomersales promotionpurchaseDigital Strategy
-
2.
نویسنده : نوبهاری، سینا ؛ نیکی اسفهلان، حکیمه ؛ محمود زاده، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 109 تا 126 )
کلیدواژه ها:عوامل بحرانی خرید آنیخریدفراترکیبخرید آنیصنعت خردهفروشی
-
3.
نویسنده : DANIA ALBAKRI ؛ MANZAR AHMED ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (13 صفحه - از 140 تا 152 )
کلیدواژه ها:businesscustomerintentionSaudi Arabiasocial mediapurchase
-
4.
نویسنده : Nouf Alhafi ؛ Manzar Ahmed ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (13 صفحه - از 343 تا 355 )
کلیدواژه ها:customerProductsocial mediacelebritiespurchaseinfluencers
-
5.
نویسنده مسئول : محمدی، فردین ؛ نویسنده : ملکی، علی ؛
مجله:راهبرد فرهنگ»تابستان 1400- دوره چهاردهم ،شماره 54 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها:بوردیوخریدعادتوارهکالاهای ورزشی خارجیعادتمصرفکنندگان
-
6.
نویسنده : Mohammadi، Maryam ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 991 تا 1008 )
کلیدواژه ها:customer’s satisfactionmakingpurchase Fuzzy AHP Fuzzy VIKOR Multi Criteria Decision
-
7.
نویسنده : باسره، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحه - از 10 تا 25 )
کلیدواژه ها:انسانبازاریابیاستراتژیبازاریابی عصبیخریدمحصولمغزعلوم اعصابمصرفکنندهتبلیغاتورزشکاررفتار مصرفکننده
-
8.
نویسنده : رستمی، محمدزمان ؛ نقیبی، سید ابوالقاسم ؛ رستمی، محمدهادی ؛
مجله:پژوهش نامه فقه اجتماعی»بهار و تابستان 1396،سال پنجم - شماره 2 ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:عقود اسلامیلیزینگاجاره به شرط تملیک
-
9.
نویسنده : Kumar، A ؛ Dangi، H. K ؛ Vohra، A ؛
مجله:International Journal of Management and Business Research»Spring 2015, Volume 5 - Number 2 (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:Shopping stylePurchase decisionsPoorFMCGPost purchase behaviorConsumerIndiaPurchase
-
10.
نویسنده مسئول : Farhadi، Ali ؛ نویسنده : Seyedfazli، Hadi ؛ Baghban Kazerani، Faezeh ؛ Movaghar Moghaddam، Farshid ؛
مجله:Business and Marketing»Nov 2014 - Number 4 (23 صفحه - از 52 تا 74 )
کلیدواژه ها:Fuzzy AHPFuzzy VikorpurchaseCustomer‟s satisfactionMulti Criteria Decision-Making
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)