کلیدواژه Quality of Services / (33 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حاج کریمی، عباسعلی ؛ پیرایش، رضا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز و زمستان 1385، دوره چهارم - شماره 3 و 4 ISC (30 صفحه - از 57 تا 86 )
کلیدواژه ها:اثرات مستقیم و غیرمستقیمتحلیل مسیریمدلهای بهره وریاثربخشیکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : زارع، محمدحسن ؛ فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ خانبیوکی، روحاله ؛
مجله:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»تابستان 1387 - پیش شماره 1 ISC (24 صفحه - از 1 تا 12، از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوآلمدل تحلیل شکافدفاتر کارگزاری بورس اوراق بهادار
-
3.
نویسنده : فرید، داریوش ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ دهقان تفتی، محمدعلی ؛ خان بیوکی، روح اله ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 78 تا 94 )
کلیدواژه ها:کيفيت خدماتدفاتر کارگزاریمدل تحليل شکافبورس اوراق بهادارسروکوآلخدماتمدلادراکات
-
4.
نویسنده : نجفقلینژاد، اعظم ؛ نویسنده مسئول : حسنزاده، محمد ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1388 - شماره 58 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 148 تا 169 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتابزار «لیبکوال»کتابخانه مرکزی دانشگاه تربیت مدرس
-
5.
نویسنده : عبداله فام، رحیم ؛ ابراهیم پور، داود ؛
مجله:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1388 - شماره 5 (20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکیفیت گراییارتقای کیفیتکیفیت خدمات آموزشیکارکنانکیفیتکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
6.
Assessment of Service Quality at Central Library of Management and Planning Organization (MPO), Iran
نویسنده : M. Hassanzadeh ؛ S. REZAEI SHARIFABADI ؛ M. Derakhshan ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»January & June 2010, Volume 8 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 107 تا 118 )
کلیدواژه ها:Quality of ServicesManagement and Planning OrganizationNational Library of IranSERVQUAL QuestionnaireOrganizational UsersNon Organizational Users
-
7.
نویسنده : میرفخرالدینی، حیدر ؛ فرید، داریوش ؛ زارعی محمودآبادی، محمد ؛ نویسنده مسئول : طحاری مهرجردی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (12 صفحه - از 138 تا 149 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتکپ لندتکنیکهای تصمیمگیری چند شاخصه
-
8.
نویسنده : رهنما، محمد رحیم ؛ حسینی غفاری، طاهره سادات ؛ اشنویی، امیر ؛ روستا، مجتبی ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 2 (22 صفحه - از 68 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیهتلکلان شهر مشهدگردشگران داخلی
-
9.
نویسنده مسئول : جواهری زاده، ناصر ؛ نویسنده : بامنی مقدم، محمد ؛ خسروی، مینا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1391 - شماره 11 (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مندیانعطاف پذیری و خدمات پس از فروش بلیت
-
10.
نویسنده : فهیمنیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجله:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1392 - شماره 64 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 59 تا 79 )
کلیدواژه ها:کتابدارانکیفیت خدماتاعتماد اجتماعیاعتماد تعمیم یافتهکتابخانه های دانشگاهی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)