کلیدواژه Quality of Services / (33 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : گیلاسی، حمید رضا ؛ علی اصغر زاده، اکبر ؛ ملکی، محمد رضا ؛ نزادی نیاسر، مریم ؛ نویسنده مسئول : میدانی، زهرا ؛
مجله:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»بهار 1393، دوره پنجم - شماره 1 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتدانشگاه علوم پزشکی کاشانمدل الگوی تعالی EFQMدانشکده پیراپزشکی
-
12.
نویسنده : Taghi Livari، Naser ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»June 2015, Volume 3 - Number 2 (8 صفحه - از 32 تا 39 )
کلیدواژه ها:servicesPublic SectorSocial Security OrganizationQuality of ServicesGarvin Model
-
13.
نویسنده : معینی طباطبایی، سیدحامد ؛ آدابی، حمیدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1394 - شماره 24 (14 صفحه - از 33 تا 46 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارائه خدماتسازمان پاسخگوی سریع (FRO)شهرداری منطقه 14
-
14.
نویسنده مسئول : بیرامی ایگدر، جمال الدین ؛ نویسنده : جلالی فراهانی، مجید ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1394 - شماره 24 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 127 تا 139 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیتماشاگرانرفتار شهروندیابعاد کیفیت
-
15.
نویسنده : خشوعی، سالومه ؛ میرحسینی، زهره ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»بهار 1395، سال سوم - شماره 1 (10 صفحه - از 77 تا 86 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتتحلیل شکافنهادکتابخانههای عمومیلایب کوآل
-
16.
نویسنده : نیکنام، مژگان ؛ نیکخواه، محمد ؛ فضلی خوانی، منوچهر ؛ مرادی، محمود ؛
مجله:مهارت آموزی»بهار 1396 - شماره 19 (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریآموزش فنی و حرفهایحفظ مشتریانادراک سودمندی آموزشقیمت رقابتی.حفظو
-
17.
نویسنده : مظفری، محمد مهدی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 81 تا 97 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتچابکیکارکنانمشتریانسیستمسازمان
-
18.
نویسنده : هنرمند، مجید ؛ مقدسی، مهرزاد ؛ میر حسینی، سید محمد علی ؛
مجله:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»تابستان 1396، دوره دوم - شماره 2 (11 صفحه - از 79 تا 89 )
کلیدواژه ها:عوامل اقتصادیﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮان ﻓﻮﺗﺒﺎلﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎتﻧﯿﺎزﻫﺎ و اﻧﺘﻈﺎراتﻋﻮاﻣﻞ رﻓﺎﻫﯽ
-
19.
نویسنده : آریانی، ابراهیم ؛ معینیکیا، مهدی ؛ حسینی، سیده هاجر ؛
مجله:رویش روان شناسی»اردیبهشت 1397 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:دانشجویانآموزش الکترونیکیکیفیت خدماتراهبردهای انگیزشیخدمات پشتیبانیآموزش
-
20.
نویسنده : اسماعیل زاده، حسن ؛ هرایینی، مصطفی ؛ بهرامی، مهرداد ؛
مجله:جغرافیا و برنامه ریزی»زمستان 1397 - شماره 66 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالگردشگری شهریرضایت گردشگرمحله درکه
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- ب (6 مقاله)
- A (2 مقاله)
- B (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)