کلیدواژه Restaurant / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بیات، امید ؛ نویسنده : سعیدی راد، رضیه ؛
مجله:فضای گردشگری»بهار 1403 - شماره 50 ، B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:گردشگری غذامهندسی منودرک کیفیت خدمات پذیراییرستوران و هتلکیفیت خدمات
-
2.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 ، A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
3.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
4.
نویسنده : صالحی، صادق ؛ مرادی اصل، امیر ؛ عبدلی، سیده فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1397 - شماره 43 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 57 تا 75 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانبابلسرویژگیهای اجتماعی- شخصیتیرستوران میزبانمشتریرضایت مشتریکارکنانرستوران
-
5.
نویسنده : آخوندنژاد، آرمان ؛ داز، بی بی سارا ؛ نیرومند توماج، عبد الاحد ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1395 - شماره 6 (7 صفحه - از 73 تا 79 )
کلیدواژه ها:وفاداریرستورانکیفیت تجربهتصویر سبزاقداماتسبز
-
6.
نویسنده : شیرازی، علی ؛ حاج ملک، مریم ؛ بصیری نژاد، فاطمه ؛ رادپور، پگاه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 95 تا 111 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرستورانجو رستوراننیات رفتاریمشترینیات رفتاری مشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)