کلیدواژه school engagement / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مدل ساختاری اشتیاق به مدرسه بر اساس فرهنگ مدرسه با نقش میانجی جو کلاس و خودپنداره تحصیلی دانشآموزان
نویسنده مسئول : کریمی دشتکی، احمد ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1402 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم (9 صفحه - از 304 تا 312 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانجو کلاسفرهنگ مدرسهخودپنداره تحصیلیاشتیاق به مدرسه
-
2.
نویسنده : Fouladchang، Mahboubeh ؛ Azad، Esfandiar ؛ Hasanvand، Mohammad Bagher ؛ Pourtaghi، Vahidreza ؛
مجله:Iranian Journal of Learning and Memory»Spring 2022, Volume 5 - Number 17 رتبه ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 5 تا 12 )
کلیدواژه ها:studentseffectivenessPhilosophy for childrenschool engagement
-
3.
نویسنده : حسینمردی، علی اصغر ؛ زربخش بحری، محمد رضا ؛ تیزدست، طاهر ؛ نویسنده مسئول : قربان شیرودی، شهره ؛
مجله:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1400 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (11 صفحه - از 178 تا 188 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیانگیزش پیشرفت تحصیلیاحساس تعلق دانش آموزان به مدرسهاشتیاق به مدرسهاشتیاق تحصیلی
-
4.
نویسنده مسئول : سرداری، باقر ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1400 - شماره 162 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 87 تا 98 )
کلیدواژه ها:مشکلات هیجانی-رفتاریآموزش خودتنظیمی هیجانیسطح همدلیاشتیاق به مدرسه
-
5.
نویسنده : دشتی داریان، المیرا ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ نویسنده مسئول : هاشمیان، کیانوش ؛
مجله:خانواده و بهداشت»بهار 1399- شماره 23 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 52 تا 72 )
کلیدواژه ها:پیوند با مدرسهپیوند با مدرسه خودتعیینگری سرمایه روانشناختیآموزش سرمایه روانشناختیآموزشدانشآموزانتلفیق
-
6.
نویسنده : مرادی، آسیه ؛ کرمی، جهانگیر ؛ نویسنده مسئول : بابائی، عبدالرحمن ؛
مجله:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 57 تا 71 )
کلیدواژه ها:خودتنظیمی عاطفیاشتیاق تحصیلیاهمالکاری رفتاری
-
7.
نویسنده : Yousefi، Emad ؛ MalekPour، Mokhtar ؛ Yarmohammadian، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Faramarzi، Salar ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»September 2019, Volume 1 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 186 تا 195 )
کلیدواژه ها:dyslexiaExecutive FunctionsAcademic self-conceptschool engagement
-
8.
نویسنده مسئول : مهنا، سعید ؛ نویسنده : طالع پسند، سیاوش ؛ رستمی، شهلا ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»تابستان 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 7 تا 28 )
کلیدواژه ها:دانشآموزان دبیرستانیدرگیری تحصیلیویژگیهای روانسنجی
-
9.
نویسنده : حسین خانی، محمد ؛ اله زمانپور، عنایت ؛ مرادیانیدیزه رود، سیده خدیجه ؛
مجله:روان سنجی»پاییز 1394 - شماره 14 (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها:تحلیل عامل اکتشافیتحلیل عامل تأییدیمشارکت فعال در مدرسهاعتباریابی
-
10.
نویسنده : حجازی، الهه ؛ قاضی طباطبایی، محمود ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛ مرادی، آسیه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1393، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 19 تا 40 )
کلیدواژه ها:نیازهای اساسی روانشناختیدرگیری در مدرسهروابط با معلماندانشآموزانادراکشایستگیمقیاسمدل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)