Spring 2022, Volume 5 - Number 17 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Fouladchang، Mahboubeh ؛ Azad، Esfandiar ؛ Hasanvand، Mohammad Bagher ؛ Pourtaghi، Vahidreza ؛
(8 صفحه - از 5 تا 12 )
کلیدواژه ها:studentseffectivenessPhilosophy for childrenschool engagement
-
نویسنده : Jabbary Daneshvar، Aniseh ؛ Hosseininasab، Seyed.Davoud ؛ Azmoodeh، Masoomeh ؛
(11 صفحه - از 13 تا 23 )
کلیدواژه ها:AggressionassertivenessNarrative TherapyCognitive-behavioral play therapyEducable Intellectual Disability
-
نویسنده : Amirizad، Elham ؛ Keykhosrovani، Moloud ؛ Amini، Naser ؛ Kakabraee، Keivan ؛
(7 صفحه - از 25 تا 31 )
کلیدواژه ها:Working Memorynumber senseDomain-specific precursorsNumber estimationPreschooler
-
نویسنده : Akhshabi، Majid ؛ Moradi، Yeganeh ؛ Dortaj، Fariborz ؛
(7 صفحه - از 33 تا 39 )
کلیدواژه ها:learningmusicelementary schoolMathMelodic teaching
-
نویسنده : Shabani، Zahra ؛ Sadeghi، Jamal ؛ Homayouni، Alireza ؛ Ghasemnezhad، Hassan ؛
(9 صفحه - از 41 تا 49 )
کلیدواژه ها:Intelligence BeliefsEmotional self-regulationChemistry course performance
-
نویسنده : Cheraghi، Zahra ؛ Nejati، Reza ؛ Bakhtiari، Ali ؛
(8 صفحه - از 51 تا 58 )
کلیدواژه ها:individual differencesIranian EFL StudentsLanguage Learning Strategywriting strategiescritical thinking disposition
-
نویسنده : Dadashnejhad، Somayeh ؛ Taklavi، Somayyeh ؛ Ghaffari، Ozra ؛
(9 صفحه - از 59 تا 67 )
کلیدواژه ها:AttentionWorking memory capacityattention deficit hyperactivity disorderreaction timeGagne’s model