Winter 2019, Volume 1 - Number 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : Dabaghi، Zeinab ؛ Hashemi، zahra ؛ Khademi Ashkzari، Molouk ؛
(9 صفحه - از 7 تا 15 )
کلیدواژه ها:Providencesocial problem-solvingchild in laboureducational resilienceproblem based bias
-
نویسنده : Jahan، Faezeh ؛ mehrafzoon، dariush ؛
(6 صفحه - از 17 تا 22 )
کلیدواژه ها:studentsAcademic engagementself-efficiencyPygmalion effect
-
نویسنده : Naghsh، zahra ؛ ramezani khamsi، zahra ؛ Ghaffari، mahnaz ؛
(9 صفحه - از 23 تا 31 )
کلیدواژه ها:Math performanceGoal-orientation (teacher and student)Help-seekingMultilevel Structural Equations Modeling (MSEM)
-
نویسنده : Jafarkhani، Zohre ؛ Manzari Tavakoli، Alireza ؛ Manzari Tavakoli، Hamdollah ؛ Razavi، Vida ؛
(6 صفحه - از 33 تا 38 )
کلیدواژه ها:studentsself-regulationStudy habitsmotivation for progress
-
نویسنده : Basati، Mirarsalan ؛ Mosavi، Faranak ؛ Karam Afrooz، Mohammad Javad ؛ Kaveani، Elham ؛ laei، Susan ؛
(11 صفحه - از 39 تا 49 )
کلیدواژه ها:blended learningElementary Schoolstraditional learninge learning
-
نویسنده : Hakimi، Azam ؛ Jafary Nodoushan، Ali ؛ Tarazi، Zahra ؛ Aghaei، Hossein ؛ Saberi، Fariba ؛
(7 صفحه - از 59 تا 65 )
کلیدواژه ها:Social adjustmentSelf esteemcognitive behavioural trainingeducational achievement motivation