Autumn 2019, Volume 8 - Number 4 رتبه ج (وزارت علوم)
-
نویسنده : Kargozari، Hamid Reza ؛ Nezami، Ali ؛ نویسنده مسئول : Ebrahimi، Mohammad Reza ؛
(10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:planningComplexityAccuracyfluencyTask Based Teaching
-
نویسنده مسئول : Vosoughi، Marjan ؛ نویسنده : Ghahremani Ghajar، Susan ؛ Navarchi، Atefeh ؛
(23 صفحه - از 11 تا 33 )
کلیدواژه ها:Language Teacherscontent teachersCollaborative EAPEAP Teacher Roles
-
نویسنده : Beigi Rizi، Ahmad Reza ؛ Moinzade، Ahmad ؛ نویسنده مسئول : Barati، Hossein ؛
(15 صفحه - از 34 تا 48 )
کلیدواژه ها:evaluation schemeEFL teacher educationMentoringin-service education
-
نویسنده : Malmir، Bahareh ؛ Aliakbari، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Khany، Reza ؛
(15 صفحه - از 49 تا 63 )
کلیدواژه ها:MetadiscourseRhetorical movesHighlightsPromotional ElementsLexico-grammatical Features
-
نویسنده : Hossein Gholipour، Behnaz ؛ نویسنده مسئول : Saeedi، Zari ؛
(22 صفحه - از 64 تا 85 )
کلیدواژه ها:publicationMovesSportsKeywords: AbstractELFA
-
نویسنده : Naderi Anari، Nahid ؛ Shariati، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Rostami Abusaeedi، Ali Asghar ؛
(16 صفحه - از 86 تا 101 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionEFL learnersmultimodalityvocabulary retention
-
نویسنده مسئول : Soodmand Afshar، Hassan ؛ نویسنده : Khasemy، Dayan ؛
(19 صفحه - از 102 تا 120 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionLearning StylesLearner beliefsAmbiguity ToleranceSenior EFL Students
-
نویسنده : Shabani، Gholamhossein ؛ نویسنده مسئول : Rahimy، Ramin ؛
(15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها:EFL learnersaudio glossL2 Lexical CollocationSkewed InputTextual Gloss
-
نویسنده مسئول : Divsar، Hoda ؛
(17 صفحه - از 136 تا 152 )
کلیدواژه ها:critical thinkingCurriculumcognitive domainEnglish TranslationKnowledge Domain
-
نویسنده مسئول : Sarani، Abdullah ؛ نویسنده : Mousapoor Negari، Giti ؛ Sabeki، Farzad ؛
(12 صفحه - از 153 تا 164 )
کلیدواژه ها:genderAccentEFL teacherTeacher credibilityEducational Degree