Autumn 2018, Volume 7 - Number 2
-
نویسنده مسئول : Soodmand Afshar، Hassan ؛ نویسنده : Tofighi، Somaye ؛ Asoodeh، Maryam ؛ Ranjbar، Naser ؛
(15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:genderAlternative AssessmentTeaching experienceAssessment literacyAcademic DegreeEAP Teachers
-
نویسنده مسئول : Zohrabi، Mohammad ؛ نویسنده : Tadayyon، Parya ؛ Dobahkti، Leila ؛
(16 صفحه - از 16 تا 31 )
کلیدواژه ها:StrategyRote Memorizationvocabulary learning strategiesContextualized memorization
-
نویسنده مسئول : Vahdat، Sedigheh ؛ نویسنده : Gooniband Shooshtari، Zohre ؛ Bordbar، Anahita ؛
(17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:Processability TheorySyntactic DevelopmentLeft-Brain Dominant LearnerRight-Brain Dominant Learner
-
نویسنده : Maghami، Majid ؛ Ahmadi، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Mehrpour، Saeed ؛
(16 صفحه - از 62 تا 77 )
کلیدواژه ها:Consciousness RaisingEFL learnerstreatmentAutonomous Learning Activitiesachievement test
-
نویسنده : Sattar Boroujeni، Sousan ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛
(15 صفحه - از 78 تا 92 )
کلیدواژه ها:Engagementpartnership approachMixed-Ability Language ClassroomsStreamed Language Classrooms
-
نویسنده : Farjami، Fahimeh ؛ Davatgari Asl، Haniyeh ؛ نویسنده مسئول : Asadi Aidinlu، Nader ؛
(17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersdemotivationdemotivating factorsDemotivation Reduction StrategiesEFL Learning Context
-
نویسنده مسئول : Ganji، Mansoor ؛ نویسنده : Nejad Ansari، Dariush ؛
(14 صفحه - از 110 تا 123 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningediting taskOutput taskReconstruction TaskGroup SizeReconstruction Task, Group Size