Winter 2023, Volume 42 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Haghi، Sara ؛ نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛ Yasini، Ali ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL Teacherscontextual conditionsIntervening ConditionsIndividual Development Planning
-
نویسنده : Ebrahimi Tazangi، Sedigheh ؛ نویسنده مسئول : Mahdavirad، Fatemeh ؛
(31 صفحه - از 29 تا 59 )
کلیدواژه ها:readingGender IdentityGender RoleVerb types
-
نویسنده مسئول : Ahmadian، Moussa ؛ نویسنده : Momeni، Ghodrat - ؛
(30 صفحه - از 61 تا 90 )
کلیدواژه ها:writing proficiencyCoherence and cohesionLexically-based language teachingTask response
-
نویسنده مسئول : Shobeiry، Maria ؛ نویسنده : Alavi، Sayyed Mohammad ؛ Kaivanpanah، Shiva ؛
(29 صفحه - از 91 تا 119 )
کلیدواژه ها:Thematic AnalysisCross-actional influence of contextmultilingual identity
-
نویسنده : Vameghshahi، Bibi Malihe ؛ نویسنده مسئول : Ghonsooly، Behzad ؛
(26 صفحه - از 121 تا 146 )
کلیدواژه ها:WritingDynamic AssessmentArtificial intelligenceVideo gameProcess-based Approach
-
نویسنده مسئول : Zolfaghari، Fatemeh ؛ نویسنده : Rashidi، Naser ؛
(37 صفحه - از 147 تا 183 )
کلیدواژه ها:Classroom InteractionLearner AutonomyLearner IdentityLearner NeedsPedagogical Scaffolding