Sammer 2023 - Number 25 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Heidari Tabrizi، Hossein ؛ Chalak، Azizeh ؛
(7 صفحه - از 1 تا 7 )
کلیدواژه ها:Cultural LinguisticsMemory of Professor Farzad SharifianSelected Bibliography
-
نویسنده : Ettehad، Shabnam ؛ Davatgari-asl، Hanieh ؛ نویسنده مسئول : Zoghi، Masoud ؛
(22 صفحه - از 317 تا 338 )
کلیدواژه ها:AttritionEnglish language learnersCompulsory FactorsEnglish Language InstitutesVoluntary Factors
-
نویسنده مسئول : Jamalzade Jahromi، Maryam ؛ نویسنده : Hadipourfard، Ehsan ؛ Akbarpour، Leila ؛
(17 صفحه - از 339 تا 355 )
کلیدواژه ها:Rhetorical structureMoves and StepsNursery ThesesTEFL Theses
-
نویسنده : Abedi، Mahboobeh ؛ Ahmadi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Bayat، Abbas ؛
(18 صفحه - از 356 تا 373 )
کلیدواژه ها:Discourse MarkersSpeaking Skillintermediate EFL learnersExtensive listening
-
نویسنده : Fathi، Sajjad ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(24 صفحه - از 374 تا 397 )
کلیدواژه ها:Reflective Practiceself-reflectionin-service EFL teachersGroup-ReflectionTeaching Performance Development
-
نویسنده : Jamshidian، Fateme ؛ Salehi، Hadi ؛ Vahid Dastjerdi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Tabatabaei، Omid ؛
(25 صفحه - از 398 تا 422 )
کلیدواژه ها:Iranian culturePragmatic knowledgeIranian high school English textbooksVision SeriesHalliday’s (1973) modelSociocultural knowledge
-
نویسنده : Afshar، Mohammad Reza ؛ Veysi، Elkhas ؛ Sharafi، Sasan ؛ Shekaramiz، Mansoureh ؛ نویسنده مسئول : Gorjian، Bahman ؛
(21 صفحه - از 423 تا 443 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionPragmatic meaningGricean maxims
-
نویسنده : Cheraghpour Samvati، Ghazaleh ؛ Rashtchi، Mojgan ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
(25 صفحه - از 444 تا 468 )
کلیدواژه ها:questionnaire developmentEcolinguisticsconstruct validationcritical language awarenessEnvironmental Studies
-
نویسنده مسئول : Sarsarabi، Sharareh Sadat ؛
(19 صفحه - از 469 تا 487 )
کلیدواژه ها:reflective teachingELT InstructorsStructural equation modelingEffective teaching
-
نویسنده : Zarghami، Zahra ؛ Khoii، Roya ؛
(24 صفحه - از 488 تا 511 )
کلیدواژه ها:phenomenologyEnglish for Specific Purposes (ESP)Lived ExperienceMultimedia LearningEnglish for Archival Science
-
نویسنده : Khosrojerdi، Mahboobeh ؛ Ashraf، Hamid ؛ Zareian، Gholam Reza ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
(19 صفحه - از 512 تا 530 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationScaleProfessional developmentTeacher EducatorEFL Iranian TeachersTwenty-first Century Skills