Winter 2024 - Number 9
-
نویسنده : Ashkani، Mahmoud ؛ Norouzi Seyed Hossini، Rasool ؛ نویسنده مسئول : Nazari، Shahram ؛
(17 صفحه - از 13 تا 29 )
کلیدواژه ها:customerTarget Marketcustomer satisfactionStructural equation modeling
-
نویسنده : Chiti، Nasim ؛ Rajabi، Mojtaba ؛ نویسنده مسئول : Andam، Reza ؛
(17 صفحه - از 31 تا 47 )
کلیدواژه ها:LoyaltyTrustWord of mouth advertisingSports ServiceSports Product
-
نویسنده مسئول : Sarlab، Roghayeh ؛ نویسنده : Darooghe Arefi، Nahid ؛ Seidler، Maryam ؛ Zare، Fateme ؛
(14 صفحه - از 49 تا 62 )
کلیدواژه ها:ConsumersbiasIranian brandBrand AuthenticityCostumer
-
نویسنده مسئول : Karimi، Ali ؛ نویسنده : Akbari، Peyman ؛
(23 صفحه - از 63 تا 85 )
کلیدواژه ها:MarketingCommunicationEconomic DevelopmentAwarenessBrandingCustomers’ Interactions
-
نویسنده مسئول : Ghaffarisadr، Seyyed Iman ؛ نویسنده : Nobakht Sareban، Farzad ؛
(23 صفحه - از 87 تا 109 )
کلیدواژه ها:perceived ease of useperceived usefulnessTechnology anxietyFashion LeadershipVirtual Fitting Room
-
نویسنده : Aghajani، Fereshteh ؛ نویسنده مسئول : Javani، Vajiheh ؛
(14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:FansFootballPurchase IntentionPopularityOnline Advertising