Winter and Spring 2021 - Number 1
-
نویسنده مسئول : Elahi، Alireza ؛ نویسنده : Gholampour، Sajad ؛ Askarian، Fariba ؛
(18 صفحه - از 13 تا 30 )
کلیدواژه ها:event managementHosting impactsSports Mega-events
-
نویسنده : Memari، Zhaleh ؛ Pouyandekia، Mehri ؛ نویسنده مسئول : Rafei Boldaji، Sima ؛
(14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:businessfootball clubsfranchisingfootball schoolsAHP& ANP ModellingAHP& ANP Modelling
-
نویسنده مسئول : Moradi Doliskani، Nasrin ؛ نویسنده : Atghia، Nahid ؛
(15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:Social marketingSport tourismTehran Province
-
نویسنده مسئول : Askarian، Fariba ؛ نویسنده : Rahbar، Maryam ؛ Fakhri، Farnaz ؛
(19 صفحه - از 61 تا 79 )
کلیدواژه ها:grounded theoryProcessesSports development
-
نویسنده مسئول : Nazarian Madavani، Abbas ؛ نویسنده : Monazzami، Amir Hosain ؛ Barati، Hadi ؛
(20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:FansAdvertisingFootballSports arenaSports venue
-
نویسنده مسئول : Mandalizadeh، Zeinab ؛ نویسنده : Amiri، Mojtaba ؛
(17 صفحه - از 101 تا 117 )
کلیدواژه ها:Competitive Advantageinnovation capabilityfootball clubsConcept framework
-
نویسنده مسئول : Aghaei shahri، Malihe Sadat ؛ نویسنده : Azimzadeh، Seyed Morteza ؛
(12 صفحه - از 119 تا 130 )
کلیدواژه ها:Structural Equations ModelmarketSports Business
-
نویسنده : Hosseini، Seyyede Somaye ؛ Rezaei Pandari، Abbas ؛ نویسنده مسئول : Mokhtari Dinani، Maryam ؛
(21 صفحه - از 131 تا 151 )
کلیدواژه ها:Entrepreneurshipstructural factorsBehavioral factorsenvironmental factorsSport Entrepreneurship
-
نویسنده : Nazari، Rasool ؛
(10 صفحه - از 153 تا 162 )
کلیدواژه ها:EcologyIsfahanSport tourismStrategicSTEEPV approach
-
نویسنده : Saatchian، Vahid ؛ Talebpour، Mahdi ؛ نویسنده مسئول : Azizi، Bahador ؛
(15 صفحه - از 163 تا 177 )
کلیدواژه ها:BrandsportswearBrand PopularityAdidas AG
-
نویسنده : Bahrami، Shahab ؛ Nazari، Leila ؛ Shahbazpour، Leila ؛ نویسنده مسئول : Kiani، Mohammad Saeid ؛
(13 صفحه - از 179 تا 191 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionphysical evidenceHealth clubs
-
نویسنده : Sajjadi، Seyed Nasrollah ؛ Sedighi، Amir ؛ Roshanzamir، Marzie ؛ نویسنده مسئول : Eskandari، Setare ؛
(15 صفحه - از 193 تا 207 )
کلیدواژه ها:market segmentationSports Economycovid-19Blue Ocean StrategySocio-economics