-
1.
نویسنده : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
2.
نویسنده : معصومی جهانگیرلو، رحمان ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ همتینژاد، مهرعلی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1398، دوره بیست و سوم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندتقلید برندشباهت درک شدهذهنیت مصرف کننده
-
3.
نویسنده : زارع پور نصیرابادی، ابراهیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنايیج، اسداله ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 189 تا 211 )
کلیدواژه ها:الگوی مصرفهویت جنسیتیهویت شخصیوفاداری به برندسبکهای تصمیمگیری خرید