-
1.
نویسنده مسئول : سرگلزایی، دکتر علیرضا ؛ نویسنده : کیخا، دکتر عالمه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 221 تا 240 )
کلیدواژه ها:دانشگاه زابلرهبری بصیرمدیریت بهینه ارتباط با مشتریآوای سازمانی کارکنان
-
2.
نویسنده مسئول : کیخا، دکتر عالمه ؛ نویسنده : نوری دلاور، محسن ؛ کیخا، حسن ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 282 تا 304 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریبانک های خصوصیشهر زاهدانارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
3.
نویسنده : کیخا، دکتر عالمه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1400 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 228 تا 252 )
کلیدواژه ها:دانشگاه زابلمبادله رهبر - پیروهویت یابی سازمانیانگیزه خدمت عمومیرهبری حکمت محور
-
4.
نویسنده : کیخا، عالمه ؛ هویدا، رضا ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1396 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 64 تا 84 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیاعضای هیات علمیعملکرد آموزشیرهبری هوشمند
-
5.
نویسنده : پیغان، وحید ؛ کیخا، عالمه ؛ نویسنده مسئول : یعقوبی، نورمحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 96 تا 123 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدارحکمرانی خوبسیستان و بلوچستانرویکرد توسعه پایدارپژوهششاخصهمکارانسیاسیاقتصادی