-
41.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ خسروآبادی، ملیحه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و اسفند 1396 - شماره 86 و 87 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 59 تا 74 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برنداعتماد برندپاندورااعتبار سلبریتی
-
42.
نویسنده : شیره پز آرانی، علی اصغر ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ امینی، محمدتقی ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1397 - شماره 22 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:قدرتاستراتژیتفکر استراتژیکمشرئعیت استراتژیروش دمیتل
-
43.
نویسنده : ملک میرزایی، یوسف ؛ رجب زاده قطری، علی ؛ سمیعی نصر، محمود ؛ نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1399- شماره 123 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:پراگماتیسمآینده پژوهیتحلیل متنفراترکیبگراند تئوریتعالی کسبوکار
-
44.
نویسنده : محمودی میمند، محمد ؛ اکبری، مهدی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 433 تا 460 )
کلیدواژه ها:فرهنگراهبردغربال سازی فازیماتریس فرهنگ-استراتژی
-
45.
نویسنده : اکبری، مهدی ؛ محمودی میمند، محمد ؛ مرادی، محمود ؛ نویسنده مسئول : امینی، محمدتقی ؛
مجله:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 7 تا 34 )
کلیدواژه ها:راهبردچالشمدلسازی معادلات ساختاریدرسآموزیرویکرد متعارفعصر عدم قطعیت
-
46.
نویسنده : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ محمودی میمند، محمد ؛ اقایوسفی، علیرضا ؛ استادیان خانی، زهرا ؛
مجله:عصب روانشناسی»تابستان 1396 - شماره 9 ISC (16 صفحه - از 88 تا 103 )
کلیدواژه ها:مشتریانتخاب محصولترجیح هوشیارانهموج آلفاEEG
-
47.
نویسنده : تاج فر، امیرهوشنگ ؛ محمودی میمند، محمد ؛ رضاسلطانی، فاطمه ؛ رضا سلطانی، پوریا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1393 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 551 تا 566 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسلهمراتبیسنجش آمادگیسیستم مدیریت امنیت اطلاعاتموانع پیادهسازی
-
48.
نویسنده : یاوری فر، بابک ؛ محمودی میمند، دکتر محمد ؛ کربمی، دکتر اوژن ؛ خادمی، دکتر سیدموسی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1398 - شماره 116 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:هوشمندیمدلسازی تفسیری ساختاریمدل سه شاخگیهوشمندی بازاریابی
-
49.
نویسنده : رحمانی، نیما ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ امینی، محمدتقی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1397- شماره 115 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 15 تا 30 )
کلیدواژه ها:بصیرتشایستگی سازمانیراهبردهای تفکریاقتضائات محیطیپیامدهای مورد انتظار
-
50.
نویسنده : اکبرزاده، آیسان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریارزش ویژه برندمشتریاعتماد