-
21.
نویسنده : آزاد، ناصر ؛ رنجبرواحد، زهرا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحه - از 396 تا 409 )
کلیدواژه ها:غذای ارگانیک رفتار خرید نگرش خرید ویژگیهای فردی
-
22.
نویسنده : آزاد، ناصر ؛ عشوری، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 1 (11 صفحه - از 98 تا 108 )
کلیدواژه ها:نگرشتغییر نگرشناهماهنگی شناختینگرش مصرف کنندگانرفتارمصرفکنندگانرفتار مصرفکنندهکدگذاریارزیابیمدل
-
23.
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ نعامی، عبدالله ؛ مدیری، محمود ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402 - شماره 61 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 32 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهتصویر برندآگاهی از برندارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
24.
نویسنده : بایایی، بهزاد ؛ آزاد، ناصر ؛ قجری، سمیه ؛ نویسنده مسئول : میرسپاسی، ناصر ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1401 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 83 تا 114 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیسازمان های حاکمیتی- میانداریقلمرو و الگوهای فرهنگ سازمانیسـازمانکارکنانهـافرهنـگ سـازمانبـاکدگذاری
-
25.
نویسنده : آزاد، ناصر ؛ نویسنده مسئول : حسینی، هادی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (19 صفحه - از 1 تا 19 )
کلیدواژه ها:نوآورینوآوری بازواسطههاواسطههای نوآوری بازپلتفرمهای نوآوری باز
-
26.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نویسنده مسئول : آزاد، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 156 تا 184 )
کلیدواژه ها:آمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورجوامع مجازی برندآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
27.
نویسنده : محمدی پور، مجتبی ؛ آزاد، ناصر ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره جدید - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 59 تا 78 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریناهمسانی شناختیناهنجاری پس از خریدمشتریانمصاحبهپژوهشکدگذاری