-
1.
نویسنده مسئول : نسائی، خبات ؛ نویسنده : بساطی، نگار ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (21 صفحه - از 71 تا 91 )
کلیدواژه ها:عزت نفسموقعیت اجتماعیقوم گراییقصد خرید مشتریتجربه قبلی خریدقصد خریدمحصولاتمصرفکنندگانطبقه
-
2.
نویسنده : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ نویسنده مسئول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 32 تا 47 )
کلیدواژه ها:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاین
-
3.
نویسنده مسئول : معروفی، فخرالدین ؛ نویسنده : حسینی، سید فرهاد ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1400 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 29 تا 50 )
کلیدواژه ها:گردشگریرضایت شغلیتجانس فرهنگیبازاریابی درونئیکارکنانرضایتمندی کارکنانبازاریابی درونیرضایت
-
4.
نویسنده : معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، بهروز ؛ محمدی، حیدر ؛ نویسنده مسئول : احمدیزاد، آرمان ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 165 تا 183 )
کلیدواژه ها:اعتماد شناختیاعتماد عاطفیتمایل به خرید مجددارزشتمایل به حمایتبیمهاعتمادمشتریمشتریانشرکت بیمهصنعت بیمه
-
5.
نویسنده : رحیمیان، مهرداد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نمامیان، فرشید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 295 تا 332 )
کلیدواژه ها: شاخصتجارت الکترونیکفراترکیبمدلسازی ساختاری تفسیریمدیریت ارتباط با مشتری
-
6.
نویسنده : معروفی، فخرالدین ؛ عرجون، رویا ؛ محمدی، حیدر ؛ نویسنده مسئول : احمدی زاد، ارمان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 227 تا 246 )
کلیدواژه ها:عملکردعدالت سازمانیروابط بین خریدار و عرضهکنندهشرکتهای توزیع و پخش