-
1.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 رتبه بین المللی (28 صفحه - از 169 تا 196 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اسلامی آمیخته بازاریابی محصول قیمت ترفیع توزیع
-
2.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 رتبه بین المللی (26 صفحه - از 235 تا 260 )
کلیدواژه ها:اخلاق اخلاق اسلامی در کسب و کار اخلاق در بازاریابی تبلیغات
-
3.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (26 صفحه - از 235 تا 260 )
کلیدواژه ها:اخلاقتبلیغاتاخلاق اسلامی در کسب و کاراخلاق در بازاریابیبازاریابیاسلامیمشتریزناناقتصادمحصولاتمشتریانفروش
-
4.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
همایش:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحه - از 169 تا 196 )
کلیدواژه ها:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
-
5.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ موسوی، سیداحمد ؛
مجله:امنیت انتظامی دریایی»تابستان 1390 - شماره 5 (29 صفحه - از 15 تا 43 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتسروکوالتحلیل شکافکلانتریارزیابی کیفیت خدماتنیروی انتظامیمدل تحلیل شکافشاخصمردممدل