-
1.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 31 تا 52 )
کلیدواژه ها:توسعهی منابع انسانیبازاریابی درونیهوش سازمانیارتباطات درونینظام پاداشدهیکارکنانبازارتوسعهی کارکنان
-
2.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ ضیایی، علی رضا ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 26 تا 36 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام و نشان تجاریحمایت مالی ورزشیمطابقت بین حمایت کننده و حمایت شدهتصویر نام و نشان تجاری
-
3.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ سلیمی فرد، خدا کرم ؛ زمانی، زینب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:گردشگران خارجیعالی قاپوتحلیل اهمیت-عملکردمسجد جامع اصفهانویژگیهای مکان های تاریخیگردشگرانمکاناطلاعاتعملکردویژگیهارضایترضایت گردشگران
-
4.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1385 - شماره 49 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 77 تا 106 )
کلیدواژه ها:بازاربازاریابیبازاریابی جهانیاطلاعاتسفارشمصرفکنندگان
-
5.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ زندوی، محدثه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 161 تا 182 )
کلیدواژه ها:نمایشگاه تجاریمنابع شرکتقابلیت های شرکتاهداف حضور در نمایشگاهغرفهغرفهپژوهشپژوهش
-
6.
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ کریمی قهفرخی، سمیرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 125 تا 140 )
کلیدواژه ها:ریسک پذیریعملکرد صادراتیجهت گیری استراتژیکآینده گراییتهاجمی بودنپیشگام بودناستراتژیاستراتژی
-
7.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ زمانی، زینب ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:گردشگران خارجینقشه ادراکیتعیین جایگاهمکانهای تاریخیگردشگرانمکانعملکردمکان تاریخیرضایت گردشگرانپژوهش
-
8.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1387 - شماره 30 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:ارزش نام و نشان تجارینام و نشان تجاریارتباطاتمصرفکنندهبازاریابیقیمت
-
9.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ اسماعیل پور، مجید ؛ حراقی، مسعود ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمحصولات داروییاثر کشور مبدا
-
10.
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ پور دهقان، عادل ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 563 تا 582 )
کلیدواژه ها:تمایلپذیرش تبلیغات موبایلیعوامل مربوط به ارتباطات بازاریابینگرش به تبلیغات موبایلیتبلیغات موبایلیاطلاعاتمدلکاربران