-
1.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ کیا لاشکی، جعفر ؛ امانی، مجتبی ؛ وریج کاظمی، رضا ؛
مجله:مدیریت بحران»بهار و تابستان 1392، سال دوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 59 تا 67 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت بحرانپدافند غیرعاملمدل دنیسونتسهیم دانشکارکنانرویکرد پدافند غیرعاملبحراندانشتسهیم دانش کارکنان
-
2.
نویسنده : شائمی برزکی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ پورمصطفی خشکرودی، مهدی ؛ بالوئی جام خانه، هادی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 123 تا 142 )
کلیدواژه ها:مدل کانوخدمات اینترنیمدل وبکوال
-
3.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ جوشیار نجف آبادی، لیلا ؛ خزائی پول، جواد ؛ وریج کاظمی، رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندبانک شهرمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
4.
نویسنده : نصر اصفهانی، علی ؛ سبحانی، محمد ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 247 تا 266 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنعملکرد سازمانیرهبری معنویشرکتهای کوچک و متوسطکارکنانعضویتپژوهشمدلمعنویت
-
5.
نویسنده : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
6.
نویسنده : رضائی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ شعبانی نفت چالی، جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:سازگاریامنیتخرید الکترونیکیمدل پذیرش تکنولوژیباورهای هنجاریفناوری اطلاعاتمدل پذیرش فناوریتمایل به خرید الکترونیکیفناوریتمایلسهولت استفادهفناوری اطلاعات و ارتباطات
-
7.
نویسنده : شائمی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ شعبانی نفت چالی، جواد ؛ بالوئی جام خانه، هادی ؛ صالح زاده، رضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 59 تا 94 )
کلیدواژه ها:کارت امتیازی متوازنتسهیم دانششرکت های کوچک و متوسطنوآوینوآوریعملکردعملکرد شرکتهای کوچک و متوسطکارکنانصنایعسازمان
-
8.
نویسنده : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 73 تا 88 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندوفاداری نسبت به برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها