-
1.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : میرموسوی، معصومه ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1401- شماره 116 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 9 تا 26 )
کلیدواژه ها:نوستالژیبرتری برنداحیاء برندسودمندی کاربردی برندسودمندی ارزشی برندسودمندی اجتماعی برند
-
2.
نویسنده مسئول : سیف الهی، دکتر ناصر ؛ نویسنده : شفیعی نیک آبادی، دکتر محسن ؛ مهاجر، سپیده ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ کریم، دکتر محمد حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1398 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:ظرفیت جذب دانشنوآوری بازمدلسازی معادلات ساختاریعملکرد توسعه محصول جدید
-
3.
نویسنده : باشکوه، محمد ؛ نویسنده مسئول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 85 تا 107 )
کلیدواژه ها:یکپارچگی زنجیره تامینصنعت غذااستراتژیهای ترفیع رانشرویکرد کیندر و جنتلر
-
4.
نویسنده : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 277 تا 299 )
کلیدواژه ها:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
5.
نویسنده : حمیدزاده اربابی، علیرضا ؛ زارعی، قاسم ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 229 تا 249 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیعوامل شخصیتوسعه محصولات جدیدنوآوری مشترکبانکسازمانیمشتریانپژوهشذینفعانعوامل
-
6.
نویسنده مسئول : زارعی، قاسم ؛ نویسنده : غفاری خضرلو، رسول ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛ لعلی سرابی، امیر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1402 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 222 تا 246 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیارزش ویژه برندرفتار طرفدار محیطزیست برندتمایل به پرداخت مصرفکنندگانصنعت آبمیوه
-
7.
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : سلطانی، میلاد ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 1 ISC (31 صفحه - از 184 تا 214 )
کلیدواژه ها:عوامل فردیعوامل سازمانیعوامل اجتماعیعوامل فناوریرویکرد فراتحلیل
-
8.
نویسنده : بیگی فیروزی، الله یار ؛ سیف الهی، ناصر ؛ زارعی، قاسم ؛ نویسنده مسئول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 162 تا 195 )
کلیدواژه ها:محصولات کشاورزیتحلیل محتوامواد غذاییکتاب سنجیسیستم توزیع
-
9.
نویسنده مسئول : بیگی فیروزی، الله یار ؛ نویسنده : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ سیف اللهی، ناصر ؛ زارعی، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1402 - شماره 71 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 127 تا 175 )
کلیدواژه ها:شبکه توزیعصنعت 4.0فناوری های دیجیتالمواد غذایی کشاورزیکاربرد فناوریاطلاعاتدیجیتال
-
10.
نویسنده مسئول : باشکوه، دکتر محمد ؛ نویسنده : سیف اللهی، دکتر ناصر ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1399 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 140 تا 168 )
کلیدواژه ها:روابط مصرف کننده با نام تجاریبستر تجارت اجتماعیویژگیهای مرتبط با تعامل شبه اجتماعیوفاداری برند