-
1.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان
-
2.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ امیری، مجتبی ؛ شیبانی مقدم، نغمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:کهن الگوشخصیت برندشخصیتکهن الگوییادراککهنالگوهاارتباطاتمصرفکنندگانمصاحبه
-
3.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ روحانی، امیررضا ؛ قدس الهی، احمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:تجربهمصرف کنندهروش شناسیparadigmپارادايمconsumerپديدار شناسیوجود گرا
-
4.
نویسنده : بختیار نصرآبادی، حسینعلی ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ ودادهیر، ابوعلی ؛ نویسنده مسئول : حسنقلی پور، طهمورث ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 33 تا 54 )
کلیدواژه ها:بیمهگذاررفتار مصرفکنندهبازخریدنظریة دادهبنیادبیمة زندگیبیمهرفتارمدلپژوهش