-
1.
نویسنده : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
2.
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:مدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریخدمات بانکداری الکترونیکیابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکی
-
3.
نویسنده : باقلی، طیبه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ صحت، سعید ؛ نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:عوامل ساختاریعوامل زمینهایصنعت داروسازیعوامل رفتاریرندسازیبرندسازیداروییصنعت داروسازی ایرانمدلشناسایی