-
1.
نویسنده مسئول : محمدیان، محمود ؛ نویسنده : ظهوری، بهاره ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 153 تا 184 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیریمسئولیت اجتماعی شرکتیکالاهای تندمصرفبرند اجتماعیبرندسازیمدلمسئولیت اجتماعیذینفعانمصرفکنندگانمتغیرساختBrandمسئولیت اجتماعی شرکت هاشرکت ها
-
2.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش