-
1.
نویسنده : فرهنگ، آرین ؛ وهاب زاده، شادان ؛ مهرانی، هرمز ؛ نویسنده مسئول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 132 تا 141 )
کلیدواژه ها:اخلاقمسئولیت اجتماعی شرکتهاوابستگی به برنداخلاق شهروندی سازمانی.
-
2.
نویسنده : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 56 تا 83 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
3.
نویسنده : مفاخری، خدیجه ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها:خدماتیشدن تولیدکنندهطبقهبندی خدماتپیوستار خدماتسیستمهای خدمت | محصولخدماتمحصولکسبوکارمشتریصنعتی
-
4.
نویسنده : علیلو، پرویز ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ بدیع زاده، علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 31 تا 45 )
کلیدواژه ها:صنعت نساجیارزشآفرینی برند
-
5.
نویسنده : قیم اعلایی، کیوان ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادوابستگی به برندمدیریت تجربه مشتریان
-
6.
نویسنده : پهلوانی، الناز ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجله:گلجام»پاییز و زمستان 1396 - شماره 32 (16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهقصد خریدآشنایی با برندتصویر کشور سازنده
-
7.
نویسنده : علیزاده مجد، امیررضا ؛ بدیع زاده، علی ؛ حسینی، رسول ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»تابستان 1397 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 265 تا 286 )
کلیدواژه ها:فرهنگکارآفرینیفرهنگسازمانیدانشگاه کارآفرین
-
8.
نویسنده : میرجوادی، سید محمد ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1397 - شماره 36 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 169 تا 189 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندوابستگی به برندصنعت مواد غذائی
-
9.
نویسنده : نصرت آبادی، نادر ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 45 تا 60 )
کلیدواژه ها:صادراترویکرد ترکیبیداده بنیادخط مشیمواد معدنیمناطق ویژه اقتصادی
-
10.
نویسنده : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحه - از 7784 تا 7795 )
کلیدواژه ها:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش