-
1.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 778 تا 813 )
کلیدواژه ها:مانکن فروشگاهیتجارب انگیزشیتجارب نگرشیتجارب واکنشی
-
2.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 247 تا 272 )
کلیدواژه ها:نوع مانکنفروشگاه فیزیکی و آنلاینهدف مشتریقصد خریدفروشگاهمانکنمشتریانسناریوفروشگاه فیزیکی
-
3.
نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛ نویسنده : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 690 تا 720 )
کلیدواژه ها:بازاریابی خدماتاستراتژیهویت برندهویت برند سازمانیشایستگیهای سازمانیهویتبانکبرنـدشایستگیشناساییبانکداریبرند سازمانی
-
4.
نویسنده : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 652 تا 678 )
کلیدواژه ها:مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)بانکداری شرکتیهویت برند شرکتیهویتبانکمدلپژوهشسازمانبازارشناسایی