-
1.
نویسنده : Dobakhti، Leila ؛ zohrabi، mohammad ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2017 - Number 20 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:course studydimensionsilluminative modelThereforeToOnEvaluationBrownHowever
-
2.
نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛ نویسنده : Zohrabi، Mohammad ؛ Masoudi، Sevda ؛
مجله:Issues in Language Teaching»December 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 187 تا 217 )
کلیدواژه ها:Teacher CharacteristicsTeacher ImmunityLearner DifferencesLearner-Difference-Based Teacher EducationTailor-Made Teacher Education
-
3.
نویسنده : zohrabi، mohammad ؛ Radkhah، Sahar ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2019,Volume 10- Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 132 تا 154 )
کلیدواژه ها:institutional identityImpersonal StructuresNominalizationsPassivizationsRelational ProcessesExistential Processes
-
4.
نویسنده مسئول : Zohrabi، Mohammad ؛ نویسنده : Farshbafan، Leila Bimesl ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 89 تا 110 )
کلیدواژه ها:perceptionsWillingnesscommunicate
-
5.
نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛ نویسنده : Zohrabi، Mohammad ؛ Tadayyon، Parya ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2020، Volume 14 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 323 تا 344 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersvocabulary learning strategiesRote StrategyMnemonic Strategy
-
6.
نویسنده : Ajideh، Parviz ؛ Ansarin، Ali-Akbar ؛ Zohrabi، Mohammad ؛ Nouri، Zahra ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2024, Volume 43 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 31 تا 48 )
کلیدواژه ها:Metadiscourseapplied linguisticsAuthorial Stanceinteractional and interactive resources
-
7.
نویسنده : Ajideh، Parviz ؛ Zohrabi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Jahanbakhsh، Akbar A ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2022, Volume 9 - Number 1 رتبه الف/ISC (27 صفحه - از 97 تا 123 )
کلیدواژه ها:path analysisquantitative researchIranian Authors' PerceptionStudy Quality
-
8.
نویسنده : Zohrabi، Mohammad ؛
مجله:پژوهش های فلسفی»Autumn 2020 - Number 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 357 تا 367 )
کلیدواژه ها:LinguisticsphilosophyPragmaticssemantics
-
9.
نویسنده مسئول : Zohrabi، Mohammad ؛ نویسنده : Tahmasebi، Zahra ؛
مجله:Applied Research on English Language»April 2020، Volume 9 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 183 تا 204 )
کلیدواژه ها:Focus on Formvocabulary developmentDGgrammar development
-
10.
نویسنده : zohrabi، mohammad ؛ Shokrzadeh، Amir ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2017, Volume 36 - Number 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 145 تا 174 )
کلیدواژه ها:آموزش واقعیآموزش اظهار شدهشناخت معلمآموزش فراشناختیآموزش راهبردیactual classroom practicesmetacognitive instruction (MCI)oriented approaches stated practicesstated practicesstrategy based instruction (SBI)ProcessTeacher Cognition