-
1.
نویسنده : درودی، هما ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1389 - شماره 9 (20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها:یادگیریسازمان یادگیرندهیادگیری سازمانی
-
2.
نویسنده : درودی، هما ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1389 - شماره 8 (18 صفحه - از 189 تا 206 )
-
3.
نویسنده : درودی، هما ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1390 - شماره 12 (28 صفحه - از 19 تا 46 )
کلیدواژه ها:فرهنگتکنولوژیاستراتژیرهبریساختارمحیطسازمان رسانه ایسازمان دانش محور
-
4.
نویسنده : درودی، هما ؛ رمضانی، نادیا ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1394 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 37 تا 52 )
-
5.
نویسنده : درودی، هما ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:ارتباطاتتبلیغات افواهیتوصیه کننده شبیهتوصیه کننده متخصصتوصیه کننده معتبررهبران عقیده
-
6.
نویسنده : درودی، هما ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»تابستان 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 111 تا 118 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاترفتار مصرف کنندهمدل A. I. D. A