-
1.
نویسنده مسئول : بهاری گلی، فاطمه ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحه - از 66 تا 76 )
کلیدواژه ها:هوش تجاریسرعت بین المللی شدنچابکی تنظیم عملیاتیچابکی سرمایه بازاراطلاعات
-
2.
نویسنده مسئول : کردی، مراد ؛ نویسنده : چگینی، پریا ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (11 صفحه - از 42 تا 52 )
کلیدواژه ها:سازگاری درک محصول با تصویر برندنگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهیخرج کردن
-
3.
نویسنده مسئول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 194 تا 207 )
کلیدواژه ها:بعد اقتصادیتصویر شرکتبعد حقوقیارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانبعد اخلاقی و بعد بشردوستانهرابطه بلندمدت مشتری با شرکت
-
4.
نویسنده : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحه - از 181 تا 191 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددانگیزه لذت جویانهشخص سازیشناخت احساس مشتریشناخت تجربه مشتریتیلیعات دهان به دهان الکترونیکیلذت جویانه
-
5.
نویسنده مسئول : سوری، ماریا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (13 صفحه - از 96 تا 108 )
کلیدواژه ها:فعالیت های کارآفرینیعملکرد سرمایه گذاری جدیدگرایش کارافرینی
-
6.
نویسنده مسئول : توده رنجبر، سعید ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (15 صفحه - از 62 تا 76 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیگرایش به کارآفرینیچابکی استراتژیکنوسازی استراتژیک و ظرفیت جذبنوسازی استراتژیکسازمان
-
7.
نویسنده مسئول : سعیدی کیا، لیلی ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (24 صفحه - از 147 تا 170 )
کلیدواژه ها:صادراتالگواستراتژیTOPSISQSPMنرم افزار لیزرلبرندسازیمحصولات
-
8.
نویسنده مسئول : فلاحتی، نگار ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 6 (12 صفحه - از 109 تا 120 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیعملکرد رهبریتعامل کاریاعتماد در سازمانفرهنگ سازمانی حمایتی
-
9.
نویسنده مسئول : یزدی، منصوره ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (13 صفحه - از 205 تا 217 )
کلیدواژه ها:نوآوریخوش بینیانگیزه لذت جویانه و سودمندانهرفتارهای مصرف کننده مبتنی بر فناوریمصرفکننده