-
1.
نویسنده : کردستانی، خدیجه ؛ کاریزی، تکتم ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحه - از 1072 تا 1085 )
کلیدواژه ها:نوآوریخوش بینیخرید اینترنتیشاخص آمادگی فناوری
-
2.
مصاحبه شونده : اسفرجانی، شهرزاد ؛ درگهی، پرویز ؛ زمانی، رامین ؛ عیاری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:تدبیر»خرداد 1386 - شماره 181 (10 صفحه - از 6 تا 15 )
-
3.
نویسنده : عارف منش، زهره ؛ رحمانی، علی ؛ حجازی، رضوان ؛ امیرشاهی، میراحمد ؛
مجله:دانش حسابداری مالی»بهار 1395، دوره سوم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:اقتصاد دانشمحورداراییهای نامشهودارتباط ارزشی و سود مندیصنایعسود
-
4.
مصاحبه شونده : امیرشاهی، میر احمد ؛ جمشیدی نژاد، حسن ؛ رضوانی فر، محمد ؛ عیاری، علی ؛ قدس، محمد اسماعیل ؛ مدرس، عبدالحمید ؛
مجله:تدبیر»بهمن 1386 - شماره 189 (8 صفحه - از 6 تا 13 )
کلیدواژه ها:توزیعنظام توزیعپخشبازارتولیدمدیریتاقتصادیبازاریابی
-
5.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
6.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 221 تا 274 )
کلیدواژه ها:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
-
7.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
8.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ حبیبی، اعظم ؛ احمدیانی، ابوالحسن ؛
مجله:پژوهنده»خرداد و تیر 1388 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:نام تجاریمدیریت نام تجاریصنعت داروییطرح ژنریکنام گذاری فرعی
-
9.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:فرهنگ و تعاون»مرداد و شهریور 1378 - شماره 13 (3 صفحه - از 37 تا 39 )
کلیدواژه ها:مدیرانکارکنانمدیریتایرانیمشارکتتصمیمگیریدولتمشارکت کارکنانروحیه
-
10.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:برندبانكجايگاه یابیفن نقشۀ ادراكيپارسیانکارکنانمشتریانبانک پارسیاننقشۀ ادراکی