-
1.
نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ حصارکی، عاطفه ؛ محمدیان محمودیتبار، محمود ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1399 - شماره 3 (19 صفحه - از 81 تا 99 )
کلیدواژه ها:سلامتیاعتقادات مذهبیقصد خریدارزش ادراکشدهبرند حلالمحصولاتمصرفمصرفکنندگانمتغیر
-
2.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 183 تا 208 )
کلیدواژه ها:مطالعات علم سنجیبرند سیاسیسیاستنقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
3.
نویسنده مسئول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ رمضانی، سارا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1398 - شماره 7 رتبه ج (وزارت علوم (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها:عملکرد تجارینوآوری در فناوری اطلاعاتشبکه دانشیمدیریت استعدادهاشرکتهای صادرکننده صنایع غذایی
-
4.
نویسنده مسئول : آقازاده، هاشم ؛ نویسنده : رضایی، نکیسا ؛ پیری زاده، محمد ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:چابکی استراتژیکموفقیت کسبوکاربازارشناسیتداوم کسب و کارهای بینالمللی