-
1.
نویسنده : میرزائی، خدیجه ؛
مجله:کنکاش مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 5 (20 صفحه - از 82 تا 101 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکرضایت مشتریانکیفیت خدمات ادراک شدهویروس کووید 19بانکرضایت مشتری
-
2.
نویسنده : میرزائی، خدیجه ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 4 (12 صفحه - از 188 تا 199 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اینترنتیﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیبازاریابی سنتیبانک سینا استان اردبیل