-
1.
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
2.
نویسنده : سلیمانی، سمیه ؛ نویسنده مسئول : بهنام، محسن ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 687 تا 702 )
کلیدواژه ها:بازاریابی ویروسیوفاداری به برنداعتبار برندبرندهای تنیس روی میزنیت خرید برند
-
3.
نویسنده مسئول : شفیعی، شهرام ؛ نویسنده : رحیمی پردنجانی، امین ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1398 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 103 تا 116 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندآگاهی برندباشگاه فوتبالوفاداری هوادارانسرمایهگذاری برند
-
4.
نویسنده : اسماعیل پور، مجید ؛ صیادی، امرالله ؛ دلواری احمدپور، مرضیه ؛ موسوی شورگلی، سولماز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 57 تا 76 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیوفاداری به برنداعتبار برندبانک صادرات ایران
-
5.
نویسنده : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رجبی بهجت، بهروز ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:قابلیت اعتمادوفاداریاعتبار برندگرایشهای مذهبیریسک درکشدهکیفیت درکشده