-
1.
نویسنده : دل افروز، نرگس ؛ گلی، آرمین ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 ، ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:اعتبار برندارزش ویژه برند سبزتصویر برند سبزارزش درکشده برند سبزکیفیت درکشده برند
-
2.
نویسنده : حسینی، ابوالحسن ؛ شیرخدایی، میثم ؛ عباسی، احمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 109 تا 125 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مصرف کنندهاعتماد به برند سبزتصویر برند سبزرضایت از برند سبزترجیح برند سبز
-
3.
نویسنده : حقیقی نسب، منیژه ؛ نبی زاده، طاهره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1396 - شماره 12 ، ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 121 تا 154 )
کلیدواژه ها:زعفرانتصویر برند سبزرویکرد سبزمزیت رقابتی ویژهاستراتژی بازاریابی صادراتبازاریابیاســت
-
4.
نویسنده : دارایی، ایوب ؛ موسوی کاشی، زهره ؛ نویسنده مسئول : اکبری، مهسا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 45 تا 66 )
کلیدواژه ها:تصویر برند سبزبسته بندی سبزاعتماد سبزوابستگی برند سبزنگرش برند سبزبرند سبزمشتریاناطلاعاتپژوهشمحصولات